Friday 19 June 2020

RUMAH BIRU KG BHARU

Halu gaiss..lama dh aku aim nk tengok Rumah Biru ni..selalu tengok dalam TV orang buat shooting kt sini..sebab background KLCC tu tambah seri biru dia...tp 2 bangunan depan baru siap, terlindung KLCC tu huhu...

Hampir hari2 lalu area Kg Bharu, mencari jugak rumah ni to x jumpa...rupanya kena masuk dalam2 rumah kampung orang..kita mana la tau, takkan la nk main masuk je kawasan rumahn orang...masa makan malam aritu tebal muka tanya kt tokey kedai makan tu...katanya "owh rumah shooting tuuuuu"....orang sini panggil rumah shooting hehehe...

Aku jadi tertarik dengan rumah ni sebab tengok intagram blogger mat salleh amik gambar kt rumah ni, tu yg aku rasa blh buat bahan nk meriahkan blog aku hehehe


Ni view waktu malam, aku tak amik gambar aku sekali malam tu sebab pakai baju kerja...ah malas la ootd baju keje huhu...sunyi je..takde orang kt rumah tu....


Pastu, aku repeat balik pegi sini pd hari off day aku...sekali hujan lebat daaaa...terus melencong ke KLCC...round2 naik escalator turun escalator, menyempat la aku bergambo dlm KLCC ni haaa...

tak tau dimensi apakah ini, tp boleh lah buat port instagrammable 😄


sebab background tu hijau daun, aku pun pakai baju hijau head to toe...matchy la kannnnn 😆


dah puas bergambo kt atas, turun bawah nk makan kek..Plan asal nk mkn kek tempat lain..last2 bedal je lah kek Secret Recipe ni heheh


hujan da renyai, kua KLCC terus ke Rumah Biru ni balik...aku rasa aku dh kurus, tp tak tau la effect baju ni nmpk aku tembunnn sudahhhh...hahahah...sbb baju nu baju fleece sweater, lobang2, aku pakai baju inner lagi, tu yg nampak gemuk agaknya 😅😅



JANGAN LUPA FOLLOW INSTAGRAM AKU
@atie_ben

No comments:

Post a Comment