Friday 29 May 2020

RAYA PKP 2020 AKU


Raya PKP aku sekeluarga raya kt Semenyih umah adik aku. Berkumpul kt situ pg raya, alhamdulillah bilangan kami bawah 20 orang heheh🀭

Selain makan, acara raya kami ialah bergambo aje lerπŸ˜‚πŸ˜‚.. Sedih jugak la, bkn sebab tak dpt jumpa ahli keluarga yg lain.. Tp sebab tak dpt melawat kubur arwah abah aku kt Taiping.. Kalau tahun tu aku dapat cuti raya, hari terakhir puasa aku akan ziarah kubur arwah abah.. Biasa aku akan stay 1 malam kt hotel kt Taiping tu huhu

Ootd dulu bawah flat rumah aku ni.. Edit pakai preset mcm kt oversea heheh


Segak kan kami πŸ’™
7 kali raya masih berdua, Alhamdulillah aku happy.. 😍


Dina.. Dh dapat dukung taknak letak.. Layan lahhh dek laki aku πŸ˜‚


Memula Hana nangis sbb aku tak amik dia.. πŸ˜‚πŸ˜‚.. Pastu baru nk duduk, si Dhia lak terpa jeles aku pegang Hana... Pastu si Anaqi pulak nk jugak menempel.. 🀣🀣


Dgn adik aku.. Gigih kami p beli kain kt Jakel.. Selamat la sempat beli sebelum PKP fasa 1 start huhu


Seronok Dhia dpt duit raya.. Maklong bagi, Makngah pun bagi.. 


Ni da lewat amik gambo, mekap dh hilang, sume dh comot baru teringat tak amik gambo lagi dgn dua ketul niπŸ˜‚
Anaqi dan Hanan


Pakat nk menempek sume dlm gambo.. πŸ˜‚


Kt Eko Majestic ni byk tempat2 cantik.. Amik gambo bwh umah pun cantik dahhhh hehe


K tu je nk share pasal raya PKP aku...harap2 tahun depan aku dpt cuti raya lagi hehehe😜

No comments:

Post a Comment